Direktlänk till inlägg 25 november 2007

Why? Tell me why..

Av Emma - 25 november 2007 22:25

Ibland är man bra dum, det är en sådan dag just idag. För nu har jag skaffat mig en redig och ordentlig blogg. Så här sitter man, fem i halv elva på en söndagskväll och har lite ångest. Varför har man ångest just på söndagar? Egentligen är ju året, månaden och veckan som ett hjul. Om jag bestämmer mig för att veckans första dag ska vara onsdagen, då är det ju genast tisdagsångest man kommer ha? UH. Egentligen är det ju inte söndagen man ogillar, det är ju den förskärckliga veckodebuten... Måndagar får sju stötiga suckar i betyg. Tio är det sämsta. Det får tisdagar. Tisdagar är en ännu suckigare dag.


Igår va jag på IKEA och bestämde mig. Det kommer bli dyrt, och det kommer bli gött. Det är värt varedna krona, en bra säng är en investering. Invigningsdagen är på Julafton, när annars?


Förövrigt kan jag också berätta att jag längtar en aning till Åre. Det kommer bli helt jävla galet roligt, och tro mig det kommer bli roligast för mig. Med risk för att bli utsedd till årets tjatigaste så måste jag säga att jag saknar er allihopa. Och det stördaste av allt, jag har så sjukt dåligt samvete för alla stackars ettor jag bara lämnat. Tvåorna känner jag, men er. Vad var jag för en hemsk människa som bara stack? Känner mig som en förälder som lämnar sina barn i sticket, TROTS att de allra flesta av er är äldre än mig. Förlåt? Ah, jag saknar er allihopa. Ah, jag tror jag känner mig som en sån iaf. Jag har ingen erfarenhet av försvunna föräldrar.


Ska detta vara allt, eller ska jag tillägga att Björn Gustafsson är min nya kärlek. Nu har jag tre. Anders Svensson, Ingvar Kamprad och Björn Gustafsson.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 januari 2012 21:03

en såndär som gör kort i parti och minut till födelsedagar och jul. och kanske för att vara rar om någon slagit sig. jag gillar också att slå in fyrkantiga paket med dubbelhäftande tejp.   och nu har min familj ett årligt event i februri som hete...

Av Emma - 22 januari 2012 12:25

Nu håller vi alla tummar för att Thomas Bodström blir partiledare och att Per Nuder och Sven-Erik Österberg inser att det är 2012 och att domedagen/skärselden/ragnarök/armagedon är nära, att dom äter pepparkakor hela året och att de stannar på sina (...

Av Emma - 15 januari 2012 16:07


STOPP! jag fattar la att jag inte posta två inlägg på raken, det är ju som att spamma! (alternativt att tro att man är någon slags storbloggare som tex Blondinbella eller Alex Schulmans fru). men hey! nu är det så att jag vill berätta mer än att jag ...

Av Emma - 15 januari 2012 15:44

jag vet inte hur mycket jag ska erkänna här vad gäller detdär med löpningen. jag kan få det att låta som att jag idag bara tog den lilla sträckan "Brunnsbo runt" eftersom det var så längesen jag sprang just den (för att få det att låta som att jag ju...

Av Emma - 9 januari 2012 23:04

Nu ska vi prata hobbies vänner. för det har jag väl kanske några stycken. jag pysslar ju... å så har jag ju en såndära lika-som-bär-grej. kan inte hjälpa det. det är som en drog. och här kommer dagens lilla bidrag.       Rihanna?             ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards