Direktlänk till inlägg 5 maj 2008

sanity and dignity

Av Emma - 5 maj 2008 10:58

Hittills har jag diskat, sorterat tvätt, ringt HFAB och lyssnat på ganska bra musik. Det kommer bli en fin dag dethär.


Förut fick jag brev. Största händelsen på dan. Det är så HIMLA gött att man varken behöver gå ner för några trappor eller utanför dörren. Posten bara ligger där, och det enda man behöver göra är att böja lite på knäna så har man posten i ett järngrepp. Men jag blev lite fundersam. Först var det ett brev från hyresvärden där det stod "störande ljud" som rubrik. Jag blev ganska paff. Skulle JAG ha stört NÅGON med ljudet som kommer från min dator? Sällan. Sen fortsatte jag läsa. De ska ta bort värmepannan i källaren. Så nu får man inte sova på morgonen fr.o.m onsdag.


Nästa brev: från hyresvärden. IGEN! Nu har mitt bostadsföretag blivit sålt. Och jag har inte hört ett skit förns det är klart. De tackade för tiden. Och det gör jag med. Jag vet inte om jag bor här så länge till.


På fredag klockan ett rullar jag in på stationen i Halmstad. Det ska bli fint väder. Lyckan är fullkomlig. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 januari 2012 21:03

en såndär som gör kort i parti och minut till födelsedagar och jul. och kanske för att vara rar om någon slagit sig. jag gillar också att slå in fyrkantiga paket med dubbelhäftande tejp.   och nu har min familj ett årligt event i februri som hete...

Av Emma - 22 januari 2012 12:25

Nu håller vi alla tummar för att Thomas Bodström blir partiledare och att Per Nuder och Sven-Erik Österberg inser att det är 2012 och att domedagen/skärselden/ragnarök/armagedon är nära, att dom äter pepparkakor hela året och att de stannar på sina (...

Av Emma - 15 januari 2012 16:07


STOPP! jag fattar la att jag inte posta två inlägg på raken, det är ju som att spamma! (alternativt att tro att man är någon slags storbloggare som tex Blondinbella eller Alex Schulmans fru). men hey! nu är det så att jag vill berätta mer än att jag ...

Av Emma - 15 januari 2012 15:44

jag vet inte hur mycket jag ska erkänna här vad gäller detdär med löpningen. jag kan få det att låta som att jag idag bara tog den lilla sträckan "Brunnsbo runt" eftersom det var så längesen jag sprang just den (för att få det att låta som att jag ju...

Av Emma - 9 januari 2012 23:04

Nu ska vi prata hobbies vänner. för det har jag väl kanske några stycken. jag pysslar ju... å så har jag ju en såndära lika-som-bär-grej. kan inte hjälpa det. det är som en drog. och här kommer dagens lilla bidrag.       Rihanna?             ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards