Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

dagens funderingar.

Av Emma - 27 maj 2008 15:31

Okej. Fundering nummer ett. VARFÖR I HELVETE har jag det så himla bra? Alla dagar när det är fint väder ska jag jobba natt, vilket innebär att jag är ledig hela dagarna och kan sova i solen.


Fundering nummer två. Hur många gånger var Dan Josefsson tvungen att förklara att Heath Ledger verkligen är död, och han kommer från en håla i Sverige, när han var i Australien?


Fundring nummer tre. Varför torterar jag misjälv att ligga ute och sova i solen när jag är så allergisk så jag knappt får luft?


Varför funderar jag på om man kan lägga havregryn i pannkakor? Havregryn, guds gåva till mig. Fyfan vad jag älskar havregryn. Vilket leder till fundering nummer fem. varför i hela fridens namn gör jag det, älskar havregryn alltså?


Månadens fundering. Boka flygstol till Thailand med Johanna, eller nöja sig med en sistaminutencharter nångång i nevember-december. Ja. Valen är oändlig, och denhär bläckfisken är nästan som en val. Å så tycker man att den är groteskt skitstor, då ska man tänka att det finns människor som väger mer. Jag bryr mig ganska sällan om vikt och sånt. Men det är ganska mycket att väga 230 kilo, och kanske bara vara 1.65.  Man har ju fortfarande behov, liksom. Hur hittar man rätt, och hur tungt är det att lyfta?


Hur går det med mitt samboletande? Kan nån berätta hur det ligger till och meddela mig. Vad jag vet har jag inga intressenter, och det tar jag högst personligt.


Nu är det klarblå himel och solen lyser i stekhörnan på huset. Tro inte jag tänker sitta här å skriva längre. Ut och lek, är dagens tips. Det ska jag göra nu. Jag ska leka vuxen. Läsa bok, dricka vatten och sola. För den som ville veta är det ny bok. Nu läser jag 8 stycken samtidigt. Dethär är inte bra. Jag vet inte vilken bok som hör till vilken handling. Fan.


Nu lite musik med tillhörande video. Håll tillgod, lieblings. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 januari 2012 21:03

en såndär som gör kort i parti och minut till födelsedagar och jul. och kanske för att vara rar om någon slagit sig. jag gillar också att slå in fyrkantiga paket med dubbelhäftande tejp.   och nu har min familj ett årligt event i februri som hete...

Av Emma - 22 januari 2012 12:25

Nu håller vi alla tummar för att Thomas Bodström blir partiledare och att Per Nuder och Sven-Erik Österberg inser att det är 2012 och att domedagen/skärselden/ragnarök/armagedon är nära, att dom äter pepparkakor hela året och att de stannar på sina (...

Av Emma - 15 januari 2012 16:07


STOPP! jag fattar la att jag inte posta två inlägg på raken, det är ju som att spamma! (alternativt att tro att man är någon slags storbloggare som tex Blondinbella eller Alex Schulmans fru). men hey! nu är det så att jag vill berätta mer än att jag ...

Av Emma - 15 januari 2012 15:44

jag vet inte hur mycket jag ska erkänna här vad gäller detdär med löpningen. jag kan få det att låta som att jag idag bara tog den lilla sträckan "Brunnsbo runt" eftersom det var så längesen jag sprang just den (för att få det att låta som att jag ju...

Av Emma - 9 januari 2012 23:04

Nu ska vi prata hobbies vänner. för det har jag väl kanske några stycken. jag pysslar ju... å så har jag ju en såndära lika-som-bär-grej. kan inte hjälpa det. det är som en drog. och här kommer dagens lilla bidrag.       Rihanna?             ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards