Alla inlägg den 22 december 2008

Av Emma - 22 december 2008 13:48

www.sonic.se - om ni också vill.

Av Emma - 22 december 2008 13:10

Det var längesen det var lite facbookprat i detta forum. Jag tänkte tillföra nåt ganska roligt.


Under mitt namn på facebook står det numera; sol, sol, strålande sol. Vilket är meningen att det ska accosiera till den mycket kända julsången jul, jul strålande jul. So far so good. Fick kommentar på denna "status". Johanna undrade om vi hade sol i Skövde. Ja, det har vi ju. Från en alldeles klarblå himel och skogen på berget är grön. Skulle liksom likagärna kunna vara en tidig höstdag. Men min granne har fortfarande snödrivor i trädgården. Och ja.. då har vi ju lite snö.


Nu kommer den roliga accosiationen. Från snö till bajs. Såhär gick det till:
Nej, eller JO! I drivor som är alldeles bruna efter att plogen (observera att det inte är Johan) varit här för typ en vecka sen. Men ingen finsnö.


lite senare kom jag på att det såg ju jävligt dumt ut det jag skrev. Måste förtydliga, tänkte jag. Kom då på detta magnifika stycke.

Jag menar inte att Plogen bajsar i snödrivor. Det kan ju lätt tolkas som det, men det är inte så jag menar...


Nu säger jag nog God Jul.

Ovido - Quiz & Flashcards