Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Emma - 11 juli 2008 20:50

Man kan prata om många intressanta saker med sina vänner. Bland annat vilka låtar man lyssnade på när man gick på mellanstadiet. Vi har kommit fram till några stycken. 

Pras Michael feat. ODB & Mya - Ghetto Superstar

Shaggy - Bombastic

Robyn - Do you really want me
Pandora - Don't you know

Me&My - Dub i dub

No Mercy - Where do you go

Haddaway - What is love?


Och ibland så undrar jag varför jag aldrig ville dansa med Gustav. Framförallt undrar jag varför jag är sån fortfarande? Nu gäller det väl kanske inte en mellanstadiedans, men ändå. När det väl kommer till kritan har jag nog ganska svårt att förstå att det är mig folk är ute efter. Jag blir helt och hållet dum i huvudet. Har alltid blivit och kommer väl antagligen alltid att bli dum i huvudet och inte förstå. Uppmärksamhet kan vara det värsta i världen, faktiskt. Fast ändå så jävla gött när man väl förstått att det är sådär det ligger till. Att det finns någon för alla...


Vi avslutar med den bästa av de bästa mellanstadiediscolåtarna:

Ovido - Quiz & Flashcards