Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Emma - 20 oktober 2008 22:59

dethär skulle kunna bli en vädligt bra dikt. om jag hade velat fortsätta i min poetiska anda. men det ville jag inte. jag har bara en liten, liten sak att framföra; Jag är så trött på dethär snacket om att jag inte gillar spaghetti men att jag kan käka vilken makaronsort som helst. Fan. Det bara är så, jag gillar inte spaghetti. Jag gillar inte fåglar. Jag gillar inte konflikter. Jag gillar inte gröt. Jag gillar inte kaffe. Men mest av allt så gillar jag inte spaghetti.


FÖRÖVRIGT så skulle jag bara vilja berätta att min högerarm är totalt ur funktion och helt slapp, vi kan kalla den förlamad. och den s.k "vännen" jag har som har gjort detta jävety mot mig ska ensam möta syndafloden. Och hör sen!

Av Emma - 20 oktober 2008 19:29

jag har ingen inspiration till dethär.


jag har ingen inspiration till dethär.


jag har ingen inspiration till dethär.


jag har ingen inspiration till dethär.


no hay ezperanza.


men inatt drömde jag att jag la ut bilder på mig själv där jag var naken, här på bloggen. Jag tar inte det som ett gott tecken. slut på inspiration.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards