Direktlänk till inlägg 3 augusti 2008

Helgen v.31

Av Emma - 3 augusti 2008 15:30

Det är mycket nu. Mycket på helgerna och mycket med allt.

Och det finns några saker jag skulle vilja berätta :

  • Jag har ingen balkong
  • Skallbas är ett väldigt roligt ord
  • Alkohol är trevligt i rätt sällskap
  • Man ska inte spela fotbollsgolf och dricka alkohol samtidigt...
  • ...I alla fall inte i för riklig mängd.
  • Jag tycker man ska äta fyllemat. Och då kan man gärna äta bröd-baguette.
    inte snoppbaguette.
  • JAG TYCKER FAN INTE DET ÄR OKEJ ATT HA SEX PÅ EN TROTTOARKANT MITT EMOT BAGUETTESTÄLLET. Utomhus och mitt i natten bland alla glada, lite onyktra, lite lagom onyktra, helt nyktra och alldeles för berusade skövdebor. Speciellt inte när det sitter en stackare bredvid. Det är inte okej. Man kan faktikst gå hem och göra det, om man nu tvunget måsta sätta på varann.
  • Man måste naturligtvis inte titta. Men jag tror att jag av naturen är en sån som gör det. Men det försvarar inte att man helst plötsligt kan gänga på öppen gata. Det är oförsvarbart.
  • Buzz är mitt nya favoritspel. Jag krossade allt motstånd i fredags.

Tillsist: Lite Loka botar all slags huvudvärk. Tänk om jag föredrar Rammlösa?
(jag vet att det stavas med ett m, men då uttalar man fel.)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 januari 2012 21:03

en såndär som gör kort i parti och minut till födelsedagar och jul. och kanske för att vara rar om någon slagit sig. jag gillar också att slå in fyrkantiga paket med dubbelhäftande tejp.   och nu har min familj ett årligt event i februri som hete...

Av Emma - 22 januari 2012 12:25

Nu håller vi alla tummar för att Thomas Bodström blir partiledare och att Per Nuder och Sven-Erik Österberg inser att det är 2012 och att domedagen/skärselden/ragnarök/armagedon är nära, att dom äter pepparkakor hela året och att de stannar på sina (...

Av Emma - 15 januari 2012 16:07


STOPP! jag fattar la att jag inte posta två inlägg på raken, det är ju som att spamma! (alternativt att tro att man är någon slags storbloggare som tex Blondinbella eller Alex Schulmans fru). men hey! nu är det så att jag vill berätta mer än att jag ...

Av Emma - 15 januari 2012 15:44

jag vet inte hur mycket jag ska erkänna här vad gäller detdär med löpningen. jag kan få det att låta som att jag idag bara tog den lilla sträckan "Brunnsbo runt" eftersom det var så längesen jag sprang just den (för att få det att låta som att jag ju...

Av Emma - 9 januari 2012 23:04

Nu ska vi prata hobbies vänner. för det har jag väl kanske några stycken. jag pysslar ju... å så har jag ju en såndära lika-som-bär-grej. kan inte hjälpa det. det är som en drog. och här kommer dagens lilla bidrag.       Rihanna?             ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards