Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Emma - 23 februari 2008 22:19

Min stora kärlek, Björn Gustafsson, har gjort det igen.


Det kommer aldrig någonsin bli någon Melodifestival mer om inte han fortsätter vara grym. Jag vill ha mer Björn och mindre melodifestivalsång. Eller mer Björn med sång. Eller bara Björn.

Av Emma - 23 februari 2008 16:16

Ur filmen G - Som i gemenskap.

- Åh, KOLLA BARN!

- Ska vi gå dit?

- Jafan! Vi får tur ikväll.


____________________________


Nästa grej är: Titta på dethär. Man önskar man va där, nästan.
"Ta din gamla cigarett och cykla till Bahamas, förfan."


- Men gå'rå 

- Vi syns
- Det gör vi nog inte, men gå allafall

- Så, hopp in i din gamla port

- Men gå'rå.


Av Emma - 23 februari 2008 14:23

Inte konstigt att det drar i magen. Jag har varit vaken sen kvart över nio och har fortfarande inte käkat frukost.


Kanske är dags att ändra på det. NU.

Av Emma - 23 februari 2008 13:50

Aaah, bara för att jag var tvungen att testa, så skaffade jag mig en såndär fjantig application på Facebook. When will you get married?, hette den.


Jag är tjej och har väl planerat hela bröllopet jag i mina fantasier ska ha. Jag har även insett att detdär med bröllop händer när det händer, om det händer. Jag är ju inte den som går och gifter mig med en hund, som det finns galna människor som gör. Anyhow. Enligt dendär skitfjantiga Facebook-applikationen så ska jag gifta mig om 4 år och 3 månader.

Hjärtligt välkomna nångång i maj 2012!

Om det finns nån som får samma reultat så kan man ju höra av sig. Det lär ju vara tämligen omöjlig att äkta någon som får resultatet 5 år och och 8 månader.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards