Alla inlägg den 18 april 2008

Av Emma - 18 april 2008 16:57

Idag har det varit min domedag. Och TROFAN att jag klarat det galant.

Jag blir kvar på IVA tills dess att jag bestämt vad jag ska göra i höst. Och det känns jävligt gött. Allt har egentligen, från första början, bara varit ett stort jäkla missförstånd. Som nu är utrett. & det tycket jag är skönt.


Och detdär godisförbudet. Det har ju redan gått åt helvete. Jag har begränsat mig till godis två dagar i veckan. Det kommer jag nog klara. Tror jag...


Imorrn ska jag till Stockholm. Och det är fint väder. Och jag är ganska lycklig. Sådär innifrån och ut. Hade det vart 25 grader varmt och strålande solsken, ja... då hade jag gått ut och sprunigt en mil. Nu nöjer jag mig med att vänta på övriga familjen så vi kan Fredagskalasa á la Lilja.


Fredagar är lika heliga som julafton.

Ovido - Quiz & Flashcards