Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Emma - 15 januari 2008 21:19

Jag kan inte sluta tänka på han dendär snyggingen, med röd jacka som satt i hörnet. tillåt mig att uttrycka mig grovt, men fyhelvete va stilig han var. Jag har nog en viss förkärlek till glasögon. Jajävlar, det har jag nog!


Och som jag sa till Micke: Det är som om livmodern skriker, BEFRUKTA MIG. Vilket var det oklokaste en människa någonsin kunde säga, eftersom det knappast är livmodern som befruktas utan äggen. Och några sånna har ju inte jag. Trots denna fadäs är det precis så jag menar. Hela kroppen liksom bara skrek. Det är dags att ta tag i detdär skriket.



Jag som alltid har gillat killar med långt hår, menar min kropp att det är dags att gå ifrån idealet? Ska jag inte längre enbart titta på män där styrkan sitter i håret? Igår sa jag tillochmed att jag gillade killar med snagg. VA? JAG?! Men det gör jag, när jag nu tänker efter. Och jag har tänkt på det mycket, mina vänner.


Ridå. 

Av Emma - 15 januari 2008 18:48

Nu vill jag passa på att tacka den riktiga Johannes för diagnosen. Jag visste innerst inne att du var den enda som skulle kunna sätta en egentligen diagnos på mig. Kan ju bero på att din mamma är hjärnskrynklare och jag är ett lätt fall, men ÄNDÅ! Jag är nog den lyckligaste i hela världen. Vet ni vad det är jag lider av? Självförtroendeschizofreni.


Fast det är ju också en sanning med viss modifikation. Detdär med att han ville gifta sig med mig, det var väl kanske lite och ta i. Men vissa dagar känner man sig bara olsagbar. Nivet, domdär dagarna när man faktikst vill gå upp och titta sig i spegeln, hoppa hoppsasteg till jobbet och sen sjunga lustiga visor med finurligt skriven lyrik. Dom är fan inte många, men dom finns ju, dedär lustiga dagarna. Dessutom, att tillägga, angående mina fina msn-annonser. Johannes Jönsson, detta är ett tips enbart till dig. Dock ett ganska publikt tips. Om det står bra saker, så har det hänt nåt bra. Om det mest står melankolisk skit, då är jag som vanligt.



Här ska det inte finnas några hemligheter. Jag har fan ALDRIG någonsin gillat Zlatan. Men vem kan motstå honom numera? Synd att dendära Helena ska vara så förbaskat kändiskåt och limma påhonom bara för att han är bra på att joxa med trasan. Hon är ju fan 10 år äldre. Det vore bättre med mig, Zlatan. På oss skiljer det bannemig bara 6 år. Jag har fina fotbollsgener också. Tänk på det du.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards