Alla inlägg den 19 september 2008

Av Emma - 19 september 2008 18:08

igår blev jag lite rikare. Musik är viktigt, riktigt jävla viktigt. Idag är jag ännu rikare. Varsågoda.

Av Emma - 19 september 2008 15:33

det känns som om klockan är ungefär kvart i tio på kvällen. jag är trött.


jag har simmat och hallucinerat hela förmiddagen. Men det är värt det, för så som jag fnussade och fnissade igår har jag inte fnussat och fnissat på länge. kanske rentav hela livet. Man kan inte göra mer än att tacka för sällskapet!

Av Emma - 19 september 2008 03:07

hejdå föräldrarna, jag och gurra g-klav drar till sibirien nu. vi tänkte starta eget. ah, nej. vi ska inte undervisa fattiga barn, vis ka tillverka glögg. billigt och sen säljer vi in oss på systembolagets hyllor i sverige. vi kommer bli jävligt rika... och så ska vi bygga ett torp som vi målar rött. inget rinnande vatten och bara braskamin som värmekälla. vi har hittat vårt kall! gurra g-klav, vem han är? aahja, vi bodde grannar i halmstad, sen pratade vi på msn en hel natt och ja. nu drar vi. man kan säga att det sa klick liksom direkt, och glögg är ju så gott! varför neka saker man tycker är gott. finns ingen logik i det. adjöken!

Dethär kommer jag fnussa åt länge. Fnussa. Inte fnissa.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards